ATTENTION PLEASE !!
setiap apa yang terlahir dari bibir semua bermula dari hati . setiap kata yang terlafaz adalah apa yang kita fikirkan . ungkapan yang sama makna yang berbeza . biarlah bahasa yang berbicara .

oke ta ini blog????

exam muet tiba !!

Assalamualaikum.....

menjelang 1 April ni memacam lah yang terlintas kat kepala otak aku ni..kalau di pikir pikir kan kejap je mase ni berlalu,sampai tak terasa pon sekarang dah nak masok bulan 4 . oke ni cuma sekadar mukadimah yang merepek ye !! jom kita pegi ke point yang utama .


haishhhh lagik 3 hari je lagi aku nak amik test MUET . serius weyh !! gabra kot . aku tak tau macam mana nak gambar kan betapa 'neves'nya aku ni . aku ni dah la english tunggang langgang . masa aku buat practise bape banyak dah yang aku merapu . heeeee ~~~ 

oke..apa-apa pon wish me luck ye kawan-kawan.. harap-harap dapat buat yang terbaik 


:))

mood : tengah dok hafal ayat nak buat speaking ni !!!

terima kasih kerana baca entry ini !! ;)

2 comments:

  1. gud luck utk muet!!
    buat yg t'baeke ok..
    =)

    ReplyDelete
  2. heee~~~ thanx amad ea..gemuruh nie....dala speaking merapu jea...

    ReplyDelete

kau komen kau comel !!! <3