ATTENTION PLEASE !!
setiap apa yang terlahir dari bibir semua bermula dari hati . setiap kata yang terlafaz adalah apa yang kita fikirkan . ungkapan yang sama makna yang berbeza . biarlah bahasa yang berbicara .

oke ta ini blog????

pija dah nak kawen taun nie ???

Assalamualaikum !!
"today i would like to talk to you about bla bla bla bla bla"........ ngeh3 . hebat tak penangan EXAM MUET nie ?? heeee~~~ sampai tebawak-bawak dalam mimpi . 
ekcely aku tido tak basuh kaki la tu . lupa .(sure mulut tu nak ngate aku terok kan) tak pe aku tak kesah lah . haaa ni aku na story sikit . eh bukan nak ngumpat yee !! nak ceghita mai ni  . aku nak kawen daaaaaa.... hehehe . tekejut ke ?? tak yah la caye !! 
ceritanya camni..........
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
hahaa macam suspen sangat jeee ~~~
semalam aku bukak fb dan aku teruja la yang teramat sangat bila ada banyak notification . heeeee ~~~ bukak-bukak je yang penuhnye orang menge"tagged" aku .huh !! down semangat aku .hengat ade pakwe encem ke yang komen aku kan (wah perasan ko cantek je kan pija) ngeh3 ... tapi aku tertarik bila ada sorang kakak ni dia tagged aku kat application sape yang kawen dulu tuh . korang tau aku dapat no bpe ? ce teke ! ce teke ! ce teke !  hahaha... no satu la kawan .no satu . tahun pulak 2011 . merapu nou leeeee !!! 
tgk nieh....
 
memacam le fb ni buat application nye ... ramalan yang bebukan jeee .. eh tapikan kalau betol pon ape salahnya (awww !! gatai noo ko ye pija) kikiki ..

ape pon masih muda lagik untuk aku kawen laaaa . tak abes lagik na enjoy . banyak impian aku nak capai . nak kerja , nak beli kereta sebijik , rumah sebuah dan nak dapat kan serbaneka gadgets yang aku himpikan !! then baru aku nak kawen . uncle boyfie , kena la tunggu dulu yeee !! so memang betol la orang kata , PENANTIAN SUATU PENYIKSAAN .
oke stop dulu membebel , sambung nanti pulak.. :))

terima kasih kerana baca entry ini !! ;)

2 comments:

kau komen kau comel !!! <3