ATTENTION PLEASE !!
setiap apa yang terlahir dari bibir semua bermula dari hati . setiap kata yang terlafaz adalah apa yang kita fikirkan . ungkapan yang sama makna yang berbeza . biarlah bahasa yang berbicara .

oke ta ini blog????

boyfie baru pija larh !!!!!

Assalamualaikum !!!

nak tunjuk boyfie baru . encem tak ? comel tak ? cute tak ? hohoho...
cuci mata dulu no0o0o0 !!!




     

haaaaa...dah dah la tu cuci mata yeee !!! hari aku nak bercerita sikit pasal gambo ni . eh , bukan pasal mamat ni la .mamat ni dah ade bini , mana bole aku nak rembat . kalau aku rembat sure bapak mentua dia kejar aku gune moto polis yang besau-besau tuh !! ngeh3 (sory je along) 

oke . ekcely gambar yang nie bukan along ni yang amik . kalau tak silap aku gambar ni kawan dia kot yang amik . ala . wateverlah kan . yang aku nak story ni adalah pasal gambo-gambo yang terhasil dari kreatif nya mamat nie dan kengkawan nye amik gambo . senang ceghrita aku minat gegila la gambo-gambo yang keluar kat lensa dorang tuh !! wait-wait , ATTENTION skali lagik , minat GAMBOnye yee !! bukan MAMAT dalam gambo tuh !! ngeh3..

nie antara gambo yang mamat nie amik : 






cantikkan gambo-gambonye . bersumberkan dari diorang punye gambo-gambo ni aku jadik beminat nak try bidang ni . tapi bukan le sekarang .nanti-nanti aku dah kaya nak beli lensa macam diorang yang beribu-ribu tuh !!untuk sekarang aku fully student dan candidate STPM .

tadik masa aku mintak permission kat mamat ni na amik sikit pic dia , aku ada buat janji-janji manis sikit . hiepp !! bukan kasik gula-gula !! aku cuma cakap aku akan kreditkan nama dia dalam entry ni . so sku pon nak tunaikan janji ni , takot nanti dia sumpah aku jadik katak puru , habislah aku tak comey dah !! (sebelom ni ko comel ke pija ? ce cite ! ce cite !) ngeh ngeh ngeh


kredit to : shazwan 
                     :captura studio 
nie kawan dia :khairulizhar (aku tolong promote skali :b)




p/s : along , sory le panggil mamat ye !! malas nak buat publisiti lebih-lebih




ahhaa !! korang boleh contact dia ntuk hamik gambar korang kasi vouge2 or untuk wedding . kalau dia tak nak , kasi rasuah sama dia !! heee~~











 


 

terima kasih kerana baca entry ini !! ;)

2 comments:

kau komen kau comel !!! <3