ATTENTION PLEASE !!
setiap apa yang terlahir dari bibir semua bermula dari hati . setiap kata yang terlafaz adalah apa yang kita fikirkan . ungkapan yang sama makna yang berbeza . biarlah bahasa yang berbicara .

oke ta ini blog????

lawatan membosankan !!!

Assalamualaikum semua....
sebelum aku mulakan bicara , aku susun sepuluh jari dulu kat korang sebab aku tak tepati janji aku untuk menghapdet entry aku ni . sory sesangat eh . 
oke dalam entry ni aku nak cerita pasal lawatan aku ke kem pangkalan udara butterworth. sebenarnya lawatan ni adalah lawatan yang paling paling paling paling aku tak suke. korang tau tak kenape aku tak suke ? nak tau tak ? 

korang bace ek citenye......

first skali sebab aku cakap tak suke adalah lawatan nie skali ngan budak pra sekolah..aku ulang tulis ek PRA-SEKOLAH. (siap boldkan lagi tuh) punye la bengang...korang tak percaye ke ? meh aku nak tunjuk..jap eh !!
haaaaa..tengok,semua tu budak kecik jee..budak pra sekolah .rase macam kanak-kanak ribena pulak..hadoi..ntah la budak KPPPU sekolah aku tu buat perancangan cam ne ntah .
sebab kedua pulak , korang tau tak sampai kat situ je kitorang bukan buat ape pown. penerangan tak bagi then sampai-sampai je amik gambar . hasilnye banyak la model yang tak di iktiraf berposing..

hahaha..see..tengok lah bertapa sakannya empat sekawan nie berposing...dengan muke selamba kat tengah-tengah lapangan tuh kami berposing..tu la kami ni gila camera yang teranmat sangat,walaupun sedar diri tu tak secaentik mane untuk berposing ala-ala model..hhaha

sebab kedua !!! huh memang bosan dah tak de sebab lainnye.. ;))
kalau tanye sebab yang seterusnye pon ttp dengan jawapan yang same..
GILE BOSAN OKE
tape la korang just cuci mate tengok gambar yang tersedia eh






 oke tamat..okbai...


terima kasih kerana baca entry ini !! ;)

No comments:

Post a Comment

kau komen kau comel !!! <3