ATTENTION PLEASE !!
setiap apa yang terlahir dari bibir semua bermula dari hati . setiap kata yang terlafaz adalah apa yang kita fikirkan . ungkapan yang sama makna yang berbeza . biarlah bahasa yang berbicara .

oke ta ini blog????

bercuti ke dating ??

Assalamualaikum....
 

 

oke..hari ni tetiba mood jiwang aku datang.. 
cerita masa cuti penggal pertama......
minggu pertama aku pergi bercuti di negeri sembilan . hohohoho .. sure korang mesti ingat aku pergi port dickson . mandi manda , cuci mata , skodeng ... hahaha..aku tak buat la keje tu . ekcely aku pergi dating lah . wow !! dating yang ke berape erk ? hmmm mayb dating yang ke-6 dalam masa 5 tahun bercinta . hmmmm wat ever lahhh...

alang-alang dah pegi dating aku pegi la jumpe mak ayah dia. ngeeeee~~~ sure korang kate aku ni minah GEDIKss kannn ??? mak ayah dia parents angkat aku lah . so kat sini sudah berlaku satu penjimatan . tak payah susah payah nak cari hotel nak tido . 

oke , naaseb baek mak aku spoting gile bagi aku pegi sane dan jumpe PACEK tuh . kira abis spoting lah mak aku ni .THANKS mom.. dan mak ayah dia pon abis baik layan aku dan mak aku .

tak banyak nak cerita . tengok gambar dah la




ok lah dah tamat..okbai..

terima kasih kerana baca entry ini !! ;)

4 comments:

  1. smart !
    hope korg kekal !

    ReplyDelete
  2. wahhh2..
    untung2!
    ada parents angkat..
    sng nk jumpe.. :)

    ReplyDelete
  3. syufaa : heeeee~~~ trick yang terbaik la buat mase nie... ;))

    ReplyDelete

kau komen kau comel !!! <3