ATTENTION PLEASE !!
setiap apa yang terlahir dari bibir semua bermula dari hati . setiap kata yang terlafaz adalah apa yang kita fikirkan . ungkapan yang sama makna yang berbeza . biarlah bahasa yang berbicara .

oke ta ini blog????

pengganti cinta

Assalamualaikum.....


oke...story hari nie.....
tade kene mengene pown dengan BB nie..hehehhehe..saje nak action dengan BB orang nie..bkan BB aku pon..kah kah kah..
baik...sebenarnye aku nie kesunyian lah..tade orang nak msg dengan aku...ade henpon pown just buat hiasan jee..warghhhh !!! tension3..
so jalan terbaik adalah memBELA..oke aku tau sekarang nie sure dekan AWAN pikiran korang dok hengat aku nie membela yang "TU" kan2??
tade la..sebenarnye sebelum nie aku penah kecewa..kecewa dengan dua ekor kucenn..bole diorang berpaling tadah dengan aku..sanggup diorang pegi cari tuan lain..huh !!! kecewa teramat tau...


tapi tape...aku ubati kekecewaan aku dengan membela lagi 5 hekor...hamster.....hahahaha..konon puas lah tu...ngeh3...bole laa..
sekarang gambar dorang tak de lagi..
nanti dak snap gambar dorang aku letak eh..
btw hamster tu ada sekor jantan , sekor betina , sekor jantan , sekor betina dan sekor lagi tu jantan..hahhaa...
cukup la 5 semuanya..
nama doarang biase jee..kiki , lala , putih , tompok dam memer nikun....
aku paling sayang memer nie..coz manje giler beb !!..

oke laah ckp bnyak pon tak syok coz tade gambar. nnt update lah k..
tamat .okbai

terima kasih kerana baca entry ini !! ;)

2 comments:

kau komen kau comel !!! <3