ATTENTION PLEASE !!
setiap apa yang terlahir dari bibir semua bermula dari hati . setiap kata yang terlafaz adalah apa yang kita fikirkan . ungkapan yang sama makna yang berbeza . biarlah bahasa yang berbicara .

oke ta ini blog????

Izzaq faris ;)

Assalamualaikum...

bermulanya blog nie adalah satu permulaan yang baru setelah sekian lama aku menyepikan diri dari menulis blog ini..warghhhhh !!! skema der ... heee~~ (senyum arnab oke) . aku rase tetiba nak taip menaip hari sebab aku ade benda nak share dengan korang . kalau pandai teka laa... kompom ta dapat en3 ??? ta pe la aku nak story nie..

konon nye hari2 aku dok pikir nak buat ape ,disebabkan aku nie candidate STPM aku pon menghabiskan mase dengan study . percaye tak aku study ? hahaha kompom tak kan , memang pon , aku dok baca novel.. hehehe konon dah xcelent sangat la tuh . toink ! toink ! toink !  aku ni tak la pandai sangat setakat so so ade la , tape la janji ade gak hasil

ekceli aku nie sebenarnye dok gila bayang dekat pemain bola HARIMAU MUDA BAWAH 23 ... yeewwwww !!! oke aku tengah malu nie *blushing oke ... nak tau sape , malu laa , tapi aku na bagitau jugak kikikiki.. =,=

TADAAAAA !!!!


sumber : facebook ;)

malu nie... haaaa  ie ha IZZAQ FARIS . oke aku gile kan dia , sebab ape ? hmmmmm ntah la , aku sendiri tak dapat nak tafsir kenapa aku minat dia nie . kalau nak dapatkan dia belum tentu aku layak , jadi biar la aku admire je dia . tak salah kan  =)  disebabkan minat aku terfrust la sikit bila FB dia dah penuh sampai aku tak boleh nak add dia . heeee~~~

nak tahu minat aku kat dia sampai tahap mana ??? sampai termasuk dalam future planning aku . sampaikan aku berangan nak letak name anak aku nanti dengan name IZZAQ . wah3 . tinggi gile impian aku kan , hmmmm jadi la , kalau nak berangan tak salah kan . tapi tade la sampai jadi macam mat jenin , berangan sampai ta hengat beb !! 

hmmmm ta pe laa , sampai sini je story aku , nak p study nie , nanti aku update lagi blog nie yee !!
okbai  0_0
                      




terima kasih kerana baca entry ini !! ;)

2 comments:

kau komen kau comel !!! <3