ATTENTION PLEASE !!
setiap apa yang terlahir dari bibir semua bermula dari hati . setiap kata yang terlafaz adalah apa yang kita fikirkan . ungkapan yang sama makna yang berbeza . biarlah bahasa yang berbicara .

oke ta ini blog????

DSLR nikon D7000

Assalamualaikum....

auchaaaaaakkkk !!!

*tekejot tak???

hahaha . sure tak tekejot . maaf ni bukan anak apek jual sayur yee !! ni anak pacek razali oke  =) oke find tak lawak . ekceli aku hari ni nak cerita pasal impian aku yang dah tercapai separuh (cam mane tu ye? ) hmmmm abang aku yang keje kat dubai tuh da pulang ke tanah air . *hihihi ayat skema . so bile dia balik sini aku dapat la rasa kemewahan menggunakan barangan dia yamg memahal tu . nak tau ape kejadah nye ? jap ehhh ...

*sumber : google
heeee~~~ santek tak ?? aku tak tipu wyh .selama aku nie aku berangan je nak dapatkan camera ni dan sekarang , aku da dapat . nengok nie


hehehehe.... berat ouh . oke disebabkan aku baru dapat pegang camera ni , aku pon pegi la ajak best fren aku dan adik aku untuk menjadi model olok-olok aku . secara tidak langsung nie hasilnye .











oke ni first trial aku , harap sangat korang dapat bagi komen yang menggalakkan.. ;))
oke lah aku nak cerita pasal nie je..heeeee~~~ nanti aku post entry yang lain yee...

okbai . ;)

terima kasih kerana baca entry ini !! ;)

2 comments:

  1. hahaha . hehe . aku masuk dalam belog hang ! caya lah . bangga :D

    ReplyDelete
  2. hahaha. . aku mmg suka bangga kan hg laa.. ;))

    ReplyDelete

kau komen kau comel !!! <3