ATTENTION PLEASE !!
setiap apa yang terlahir dari bibir semua bermula dari hati . setiap kata yang terlafaz adalah apa yang kita fikirkan . ungkapan yang sama makna yang berbeza . biarlah bahasa yang berbicara .

oke ta ini blog????

CERITA TAHUN BARU

Assalamualaikum .

HAPPY NEW YEAR !!!


hai , dah tahun baru rupanya . gamaknya aku ni hapdet blog memang sataun sekali je . dah naik besawang, semak samun blog ni . memang tak dapat nak dinafikan lagi asal tahun baru je mesti ada azam yang berderet-deret dalam list . contohnya macam ni : *azam saya tahun ni, nak rajin-rajin-rajin-rajin hapdet blog, nak kurus, nak lebih positif, nak itu, nak ini, bla.. bla.. bla...* memang yang lazim nya setiap awal tahun akan keluar kata-kata macam ni. oke dah tersangat la muak kan . 

memang semua orang ada azam . aku sendiri pon ada azam . tapi kan bila fikir balik tak semua azam dapat ditunaikan on the spot. sekurang-kurangnya kita meletak target dalam kehidupan kita . ada la sikit nampak arah tuju kehidupan kita tu kan . hihihihi *gelak dengan penuh sopan. 


bila dah masuk tahun baru ni, maka dengan rasminya meningkat lah usia aku . Alhamdulillah . aku masih bernafas . tapi bila kira-kira balik umur aku, hoooo maaiiiii gaddddddd !!!! doplohdua dah . tara ni nak kira muda lagi ka dak ?  kena pikiaq balik ni . huhuhuhu . -- mak ... cek nak kawen *kedipkedip mata. 

bila umur dah meningkat ni Alhamdulillah, Allah tu masih sayang kat aku . pintu hati ni terbuka nak berhijrah . walaupun berhijrah tak banyak, sekurang-kurangnya ada jugak la perubahan kan . dulu masa zaman kejahilan, macam-macam perangai aku buat . mudah-mudahan aku di bagi jalan untuk terus beristiqamah . 


nak riview cerita tahun lepas pun tak ada apa yang menarik . macam biasa student life and nothing spesial . cuma penghijrahan yang berlaku pada diri aku tersangat lah manis . *macam gula-gula kapas. seterusnya, berharap tahun baru ni akan ada banyak cerita yang gembira . peace ^_^Y .


kbai .


terima kasih kerana baca entry ini !! ;)

No comments:

Post a Comment

kau komen kau comel !!! <3