ATTENTION PLEASE !!
setiap apa yang terlahir dari bibir semua bermula dari hati . setiap kata yang terlafaz adalah apa yang kita fikirkan . ungkapan yang sama makna yang berbeza . biarlah bahasa yang berbicara .

oke ta ini blog????

reunion ex classmate

Assalamualaikum .


hari ni aku ada aktiviti yang sungguh indah . korang pernah tak rasa macam mana bila kita dapat jumpa kawan kelas kita zaman dahulu kala . kompom rasa macam jumpan ANUAR ZAIN tak pun macam jumpa pakcik JOZAN yang giler fames tu . *jerit sampai nak tercabut anak tekak kan . 


macam tu la yang aku rasa bila hari ni tarikh keramat 9 FEBRUARI 2013 kitorang buat reunion setelah 2 tahun meninggalkan zaman senior-senior form 6 dulu *konon time tu jadik abang dan akak kawasan la . bajet lagik time tu  . sekarang dorang dah banyak berubah . dah ada haluan masing masing . ada yang pegi belajar , ada yang keja , ada jugak yang buat tak tau ja . hahaha . sapa la tu ? bila dapat ja jumpa diorang semua ni happy gila weii . riuh satu KFC BAGAN SERAI tu dengar suara kitaorang jaa . kecoh . thanx jugak kat bekas guru kelas kitorang dulu . cikgu memang sporting sebab sanggup luangkan masa untuk jumpa kitorang yang masuk air bagai ni . tapi ada jugak yang tak dapat datang . serius wey aku tersangat frust . tak pe lah . tak de rezeki aku nak jumpa dengan diorang . 


oke . meh aku nak cerita serba sikit pasal dorang ni . gambar atas tu yang sebelah kiri sekali nama dia pilai . what ?? pilai ? natang hape tu ? tanye la dia nanti . awat nama dia pilai . hihihihi . nama betoi dia siful yazni *maaf kalau salah eja . haaa . dia ni amboi aih . jenuh nak pujuk dia pi belajaq kat UMT . pasai dia kata jauh . hahahaha . oke la tu , mat rempit pun boleh masuk . hang dah buktikan kat semua yang mat rempit pon boleh berjaya . * ni kalau dia macam mesti cakap macam ni " naaaaaaaaahhhh " haahahaha . tredmark dia tu . 0_o . oke sebelah dia tu fizi . hurmmm dia ni kan JJ . ape menda JJ tu pija oi ? . sat nak habaq nie , JJ tu bukan JEJAKA JAMBU , tapi JURURAWAT JANTAN . kelasss habaq hang fizi oiiii . hihihihi . yang pakai baju hitam tinggi gedabak tu nama dia nasha . selaku ketua kelas kami dulu , sekarang dia keja kat UKM (universiti kilang malaysia) . dia kata aaaaa , bukan aku oke , dah berjaya. denagq kata dah pakai keta sekarang . hamboiii bergaya sakan habaq hang . oke yang belakang cikgu kesayangan aku tu montel . hahahaha *gelak kuat kuat . nomi punya keja la ni panggil dia montel . nama dia zam . dia sempat satu kelas dengan aku samapi lower 6 ja . sebab dia pegi sambung belajar dekat politeknik perda .kalau tak silap laa . *maafkan saya kalau silap . yang belakang namapk muka sikit ja tu nma dia akmal . dia belajar kat UiTM Shah Alam . kos dia aku tak pasti yang pasti tadi dia bawak DSLR canon . weeeee~~ jeles baq hang . kat depan yang baju hijau ni bukan classmate aku . tapi kawan dengan budak kelas aku . rapat sesangat . so kemana saja reunion kitorang dia akan join . tak kisah pon dia join . dan sekarang dia belajar kat satu tempat dengan aku tapi kos lain . dia budak sains sukan . ohh lupa pulak nama dia azmir . belakang azmir tu nama dia adly . dia ni boleh di kategorikan sebagai calon wakil rakyat DUN kuala kurau . pon boleh pon boleh . dia ada gaya tau . hahahaha . tahun ni bole masuk pencalonan la nooo . dia sekarang keja dengan nasha sekali . tapi kata nasha , "dia operator, bawah sikit pangkat dia pada aku " hahaha . lawak la hampa ni. yang pakai belang belang yang nampak ade lighting lebih sikit tu * hahahahaha , gelak jahat , nama dia faizal . nak glemer sikit orang panggil dia pak cha , kalau dalam fesbuk lagi glemer , "john black " fuyoooo . omputih baq hang . pakai baju merah yang comei comei tu awang . dia sambung belajar dekat sarawak . dia sorang ja dapat pegi seberang sana . dia ni kelakar gila . kawan kawan dia suka buli dia . tapi dia tak marah pun . macam suka pun ada . hihiihi . yang hujung kanan sekali tu nama dia nizam . pesaing terhebat aku . yeke ? ye la kot . satu U dengan aku . tapi dia amik kos sejarah . whattt ? sejarah ?? boring * muka menyampah . hik hok hik hok . ada lagi dua tiga kerat budak laki lai nyang tak de dalam gambar ni . diorang pon best jugak . ade kaki tidur , ade jugak kaki melawa . metroseksual gitu . hehehe


yang pompuan pulak aku nak cerita . yang hujung kiri sekali tu rara . amboi bagi nama glemer teros . ala aku panggil dia lah je . lagi senang . hihihi . manusia yang tinggi lampai ni sambung belajar dekat UMT . kos kaunseling . dasyat o0o0o0 . nanti boleh bagi khidmat kaunseling kan . dulu dia ni tak mau sambung belajar , kena tocher sedas dengan cikgu teros pegi . good girl . dia kata seronok o0o main ayaq banjir kat sana . sebelah dia jannah . nama glemer dia jan . klako nak mampuih . hihihihi . seronok sangat kalau dapat hang out denga dia , sebab kerja dia akan gelak tanpa henti . *rasanya terputus urat kentut kot . hahahaha . gelak sampai termuntah pun dia boleh buat tau . hebat betul jan ni . =,=" . yang tengah tengah tu kompom cikgu . hihihi . oke sebelah cikgu tu abaikan . ohh gemokkkk . hahaha . makan manyak sangat cuti ni . *padahal memang dah macam tu  --_--" . sebelah saya tu sya syoo . hihihi budak sepet . dia sambung belajar dekat USM . ohsemm dia ni . sebab berjaya masuk USM . aku pon tak lepas . *tak mintak ponn . kikiki . oke menjadi salah satu pesaing terhebat aku . lag sorang tu nomi . eh bukan yang belakang tu , bukan yang laki tu . yang laki tu shukri . hurmmm nomi tak de dalam gambar ni sebab dah balik . nomi sambung dekat UiTM seri iskandar . kos dia pembangunan sumber manusia . budaknya kecik-kecik je , pemalu pulak tu . 
kesimpulannya korang memang owesome dari dulu sampai sekarang . sebab korang adalah sahabat sahabat yang terhebat . cikgu pun adalah cikgu yang terbaik sebab sanggup layan kami yang otaknya mengong mengong . hihihi . thanx korang semua . reunion kali ni memang yang terhebat . sayang korang sangat-sangat oke . nanti kita jumpa la lagi tau . 


kbai .
   





terima kasih kerana baca entry ini !! ;)

3 comments:

  1. hehe . sebab dorg ade lah yang meriah tu . :)

    ReplyDelete
  2. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : melasian77cs@gmail.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    asianbet77.com

    Download Disini

    ReplyDelete

kau komen kau comel !!! <3