ATTENTION PLEASE !!
setiap apa yang terlahir dari bibir semua bermula dari hati . setiap kata yang terlafaz adalah apa yang kita fikirkan . ungkapan yang sama makna yang berbeza . biarlah bahasa yang berbicara .

oke ta ini blog????

mama.iloveyousomuchimuchi :))

assalamualaikum....
wahhhhh hari nie ade org ta pegi skola larh.....spe erk??? kura2 nek perahu..pura2 ta tau lak.. ngeee~~~ haishh..ape larh yg aku merepek nieh...actually aku ta pegi skola de cbb...hmmm mama aku skt larh..tbe2 je dmm..trok lak 2...aku da ready na g skola da tp tgk keadaan mama aku cm tu risau aku..da la kt uma ta de spe...abg2 keje..sume jauh2..ayah aku ade kt teluk intan..keje gak..umah nie tggl aku,adik aku ngan mama aku je..hmm spe lg klau bkan aku yg na jge mama....ta pe la skali skale bekorban untuk mak kta....kan2?? aku risau r mama dmm cm nie...kan skarang de bnyak pnyakit..da 2 kt tman aku tggl nie de org kne kuarantin coz h1n1..wahh gler cuak kowt...lgpown dorng time kne kuarantin 2 kuar g kdai..kt kdai aku lak 2 dorng datang...so0o0..tkot la jgk klau virus 2 da merebak..dan...mama aku lak slah sorang mangse nye..haisshhh..mntak simpang larh...ish3...jauh tol pemikiran aku nieh....cian mama..tdow je...ta larat na bngun...bdan die pown lmah2..pg2 lagi aku da bngun na tgk mama oke ke ta...tkot ape2 jd..mle2 mmg ta na g skola..pastu mama kte "pegi la t ckgu mara"..aku cakap "ta pe"..then mama kte die da oke sikit...aku pown besiap na g skola...tbe2 da siap.mama kte pale die pening..adushhh..aku gabra..aku cakap ta pe bia org ta yah g skola jge mama..t jd pape kn ssh...mama pown akur dengan aku...so..mama pown tdow ngan nyenyak....may b mama pnt..mama 2 keje kuat sgt...smpai tade mase na rehat...jd hri nie aku terpakse tggl kelas tok jge mama...skali skale bekorban tok mama ape salahnye..dulu mama lg pnat jge aku..dari tapak kaki nie besa 2 jari smpai da bese gedebuk nie mama jge,tade pown die merungut...so aku pown kne buat bende yg sme.....
conclusion nye....
hargai ibu anda slagi die masih ade..lakukan pengorbanan spt die lakukan untuk kte..nnn jgn sesekali menderhaka kpd ibu...
p/s::
mama iloveyou so muchimuchi.....u r queen of my heart....mama larh segala nya untuk saye...ilove you amad2..org harap mama akan cpat sembuh nn bole happy always....
:))



terima kasih kerana baca entry ini !! ;)

No comments:

Post a Comment

kau komen kau comel !!! <3