ATTENTION PLEASE !!
setiap apa yang terlahir dari bibir semua bermula dari hati . setiap kata yang terlafaz adalah apa yang kita fikirkan . ungkapan yang sama makna yang berbeza . biarlah bahasa yang berbicara .

oke ta ini blog????

MASALAH.MASALAH

hyehyehye...
assalamualaikum...........
wah..da lme ta tulis blog nieh...jari2 nie nek menggeletar na menaip..bkannye ape,ta de mse na menaip..bzy ngan homework arh....bdak skola la kte kan....
so...hri nie aku na cte pasal ape yg jd kt skola....hri nie klass petame adalah klas geografi..ape yg korang pham tntg geografi??.arghhh ta kesa la ape pndapat korang yg penting nie aku na cte pasal ckgu nye..oke..mmg guru 2 ibarat ma ayah kedua kte kt skola..but korang bole ta time ckgu yg ckp men lpas yg lezer amad2????korang bole time??? ha...alkisahnye ckgu nie na kte garang ta jga,na kte bek sgt pown ta jga..so lbih kurang suam suam r..korang tao..die ckap bagai kan halilintar yg mnyambar...pedas bak cili padi kampung...sesedap rase kte bdak klas aku nangoi....korang tao nangoi 2 ape???tao ta??? nangoi 2 lmbab.....actually aku pown tatao bnda 2 lmbab,tp ble tnye mak aku,bru aku tao..trok btol pengetahuan aku..bhahahaha....(merepek jaoh plak da) oke..yg 2 satu..pastu ckgu 2 ske kte BODOH..kt spe2 yg die rse ta puas ati msti die kte bodoh...aduh..tekenan amad..rse macam ta na skola,... die jga ske merendah rendah kan kmi yg da sedia rendah hehehehe...die kte kmi yg amik form 6 nieh bdak THIRD CLASS ade ke ptt??? ckgu2 laen sume sokong kmi n bg smgt tok troskan belajar..haishhh aku pown ta pham r npe ade ckgu cm 2..kadang2 aku sendiri rse takot na blaja kt klass 2..walaupown aku ta de basic geografi mse form 4 n form 5,tp smgt aku bekobar kobar na troskan bljr kt klass 2....hmmm harap korang dpt besabar dengan ckgu yg mcm 2..mdah2an ilmu yg di peoleh berkat..
aminnnnn........



terima kasih kerana baca entry ini !! ;)

No comments:

Post a Comment

kau komen kau comel !!! <3