ATTENTION PLEASE !!
setiap apa yang terlahir dari bibir semua bermula dari hati . setiap kata yang terlafaz adalah apa yang kita fikirkan . ungkapan yang sama makna yang berbeza . biarlah bahasa yang berbicara .

oke ta ini blog????

salam perkenalan

assalamualaikum....


hyehye..hari nie hari pembukaan blog aku..aku nie tatao la sgt pasal bloging2 nie..tp ble tgk blog org rse sonok la plak tgk dorang nie bleh nulis macam2..ngate orang,luahkan perasaan,lepas geram,bagi pendapat pown bole...rase macam best so aku pown cbe untuk menjinak jinak kan diri untuk menulis blog..harap2 blog nie dapat bg bnyak idea n dpt kumpul ramai kawan(skandel jga)hehehehe....hmmmm na tulis pe ek??? haaaa...pekate aku cte sebe skit pasal aku..

nama aku NURHAFIZAH..aku anak kesayangan PACEK RAZALI && MACEK HAMIZON..family aku lebih cenderung pggl aku NOR orKAK NOR...ta glamor sgt..nma glamor aku dalan kalangan kawan2 PIJA..manakala dalam kalangan budak2 nakal,aku di gelar PIJA COMOT..cbe korang pikir kt mne la yg aku comot??? tp ta pe la..kre glamor gak r nme 2...oke..aku dilahir kan pada tanggal 15 april 1992...merupakan anak ke 4 dari 5 adik beradik..manje?? hmm ape pendapat korang?? ala manje sket je..maklum la anak pompuan yg sulung..biase r 2..hik hik hik hik..over la plak.. actually aku nie kre minah jiwang r gak..tp ada batas k..minat lgu2 yg tangkap cintan..kre lentok habis larh...so,klau korank na knal aku dgn lbih dkat just email,or add muka booku aku,ta pown ruang aku(myspacelarh)hehehhe..oke...


untuk ym/myspace:pja_am16@yahoo.com
untuk muka booku:dalolypop_comot@yahoo.com
soooooo...
ble da add ta reti2 lg ke na tego..




 
:))

terima kasih kerana baca entry ini !! ;)

No comments:

Post a Comment

kau komen kau comel !!! <3