ATTENTION PLEASE !!
setiap apa yang terlahir dari bibir semua bermula dari hati . setiap kata yang terlafaz adalah apa yang kita fikirkan . ungkapan yang sama makna yang berbeza . biarlah bahasa yang berbicara .

oke ta ini blog????

da tua pown skola lagi !!

hyehyehye && hye
assalamualaikum....

waaa..da lme en aku ta update blog nieh..rindu gler jari2 aku nie na menari nari kat atas keybord laptop kesayangan aku nie..maklum la skarang nie da bzy ngan skola..eh..eh...da besa pown skola ag ke??hehehehe biase la na timbe ilmu kan mesti r sampai ke liang lahad pown bole lg..so..skang nieh aku continued study at form 6..walaupown agak kecewa coz ta dpt pegi ipta tp aku rse bkan trok sgt pown klau blaja kt form 6..skang nie da msok 2 minggu aku pegi skola..agak hebad coz aku di gelar SUPER SENIOR kt skola 2..tau ta sbb ape?? sbb bdak lower 6 skola 2 yg kedua tua dalam kalangan pelajar nye..banyak org ckp form 6 nie ssh...btol ke?? haaa..korang jgn pandai2 na buat andaian k..oke je form 6 nieh..mle2 mmgla ssh..tp aku pasti da lme2 nnt mesti bole buat pnye..puan aku ckap form 6 nie kne rajin,jgn malu n msti study smart jgn study hard..not bad larh form 6 nieh..korang kne cbe.. dulu aku pown ta mow msok form 6 cbb dalam otak aku nie da set,form 6 tu ssh..tp ble da de jiran aku berjaye msok u dengan amik stpm aku pown jd bekobar kobar...so korang klau ta dpt continued study kt ipta korang msok la form 6 insyaallah oke.. :)) semalam aku da mle blajar..hmm klas aku best sgt..coz bdak2 nye sporting gler..maklumla sparuh dri klas 2 majoriti lelaki..pompuan 8 org je..cikgu plak best2..sporting ta kurang jga yg bnyak beleter..tp dorg bnyak bg nasihat..paling best cikgu rafishah..die ckgu geografi..ckgu wahidan pown best jgak..ble dorg ajar aku bole paham..hmm ta saba nye na lalui hri esok di skola..ta saba amad..hope hari esok akan lg hebad dri hari nie.. :))






terima kasih kerana baca entry ini !! ;)

No comments:

Post a Comment

kau komen kau comel !!! <3