ATTENTION PLEASE !!
setiap apa yang terlahir dari bibir semua bermula dari hati . setiap kata yang terlafaz adalah apa yang kita fikirkan . ungkapan yang sama makna yang berbeza . biarlah bahasa yang berbicara .

oke ta ini blog????

KEPULANGAN KU DARI KEM PLKN !!!!!

pija yg hapening slalu...photoshot by : pyqa
(thanx sayang)


hye ! hye ! hye !
assalamualaikum.....
wah teruje nieh na menaip keybord yg hampir usang dimamah waktu..
wah3 !!! dramatis giler ayat... hahaha..sebenar nye 2 merepek je lebeh..hehehehe

ya ALLAH rindu nye aku kat blog yg ta benyawa nieh..maklumlah da 74 hari aku tinggal kan blog nieh dengan penoh perasaan sayu..hurk3....
PLKN punye pasal larh nieh...

akhirnya suda bebas jga ke dunia asal ku....hahahha...korank tao ta turun2 je bas rse sedih la jgak coz na tggl kawan2 yg da lme ngan aku...tidow dua katil,makan dua tray,minum dua cawan..semua dua larh senang cite en....tp ble pk kan dapat bebas..ta smpat blik uma tros g shopink..nafsu aku punye la membuak-buak na g shopink....mne datang tenaga xtra 2 pown aku tatao..yg mama aku nie pown follow larh anak kesayangan die nieh..yg pelik nye..aku bli barang sket je..tp mama bli smpai beratus-ratus habis..dasyat ouh...jeles pown ade coz die bli barang mahal2 larh.....

korank tao ta..sebenarnye kat PLKN nie ade pro n kontranya...kadang rase macam na lari blik korank tao ta..tp kadang rase syg na tggl kan tmpat 2...na tao nape aku cakap camtu???
korang bayang kan dua bulan lebih korank same2 ngan kawan2 korank..kawan yg korang makan sme2,tdow sme2,mandi sme2,g mne2 pown sme2..mesti korank sedih gak kan na tggl dorang..na bepisah ngan dorg..cam tu gak la aku rase...sedih sgt..
kate kawan aku : cikgu yg bagi kami kawan..tp cikgu jgak yg na ambik blik kawan kami...
sampai hati cikgu !!!! :((
btol kate cikgu sorg lg..die kate : waktu skrng mmg kamu benci,menyampah kat cni..tgk la sblm blik nnt kamu mesti ssh na tggl kan tmpat nie..
btol kate cikgu 2..baru aku rase perasaan tu...

sooo moral of this story
jgn cpt buat andaian jika blum mencuba sesuatu yang baru...
oke..tggu next post cite pasal plkn jga k..
tgn da lenguh la plak na smbung cite len hari nie..tggu next post k..cite lg menarik...
daaaaa..
salam












terima kasih kerana baca entry ini !! ;)

No comments:

Post a Comment

kau komen kau comel !!! <3