ATTENTION PLEASE !!
setiap apa yang terlahir dari bibir semua bermula dari hati . setiap kata yang terlafaz adalah apa yang kita fikirkan . ungkapan yang sama makna yang berbeza . biarlah bahasa yang berbicara .

oke ta ini blog????

HANGOUT BERSAMA TEMAN

salam....
hye korank....
:))

da lme kan aku ta update blog nieh..bzy larh ngan study..maklumlarh kan aku da dkat 3 blan tggl klas tok bejuang demi negara..hahaha....tension jer....aku kne catchup bagai na gle tok cover smua subjek yg aku tggl....bagai na gle hampir busuk otak aku dok study..hehehehe (over je,padahal banyak men) aku berusaha dgn gigih konon nye na capai kptsn yg cemerlang..sampai ta tdo pnye dok study (dalam facebook je) hahaha...tade lah smpai ta tdo...tp kre mcm tension r asyk dok mengadap buku....overall skrng alhamdulillah aku bole jwb tp ta semua larh...tp aku study dpan tv..cbb 2 mak aku asyik bsing..mne ta nye mak aku pown tension nengok aku study..kate mak aku : macam mna na masok ble study..orang study kt tmpat sunyi..dya study kt dpan tv..tpi laptop nagn nset...
cian kt mak aku..dya beleter aku wat dek je..hehehe..
:))



korang ta caye tgk kt atas meje nie ade ke ta remote control tv...hahha 2 la kje part time aku mse blaja....
:))

setelah pnat blaja n da selamat exam aku pown mengata kan hoooo0o0orayyy!!!
hahaha..akhirnya aku da berjaya tamatkan exam aku dgn penuh kegelisahan..semuanya sebab aku ta dpt na jwb soalan sejarah dgn aman...hahaha..tp segalanya da berakhir..sesal dulu pendapan..sesal kemudian tiada gunanya..(siap ada peribahasa lg) hahahaskang time tok rileks kan otak yg da pnt di perah tok pk kan jwpan exam aku..so..aku bawak otak aku nie n badan aku g jln2 kt tepeng sentral perak....g tgk wayang..makam2..&&&& g shopoink...shopink...&& shopink again...hmm biase larh shopink kan ta dpt dpisahkan lg dgn pompuan..kan3??? hmmm bkannya bli apa pown just na cuci mate je..skrang2nya otak nie dpt jga bekembang..hehhehe...aku kluar betiga tp ada sorang mamat nie na bwak kte orang so kmi pown join je..dye blanje kte orang tgk wayang..huhuhu..save fulus aku..hahhhaha......mmm ble da kuar nie baru rse puas...ble kawan lme da bejmpe habis riuh satu mall 2...biase la rndu pnye pasal..best la jgk kuar ngan dorg nie..

thanx 2 teah,nana &fikri coz sudi kuar ngan aku...korang memang spoting....merate alam kmi jelajah..sambil buat batak kamera..ta kre tmpat msti amek gmbr..hehe..hlng tros perasaan malu..wat doonow je ble orang tengok..kikikiki...aku kesah ape..dunia skang milik aku..(agak over larh) hehehhe ble da jmpe kengkawan mmg r ta engat dunia....


nie yg aku kta kteorang glew kan kamera..mne tak nye pantang ade tmpat yg sesuai..on je kamera n snap !!kt tgh org ramai pown jd....
hehehehee
:))

korang aku rndu kan korang..t kte jmpe lg erk..
:))
really miss u all......

sampai sni je cte aku ye...
tggu next post oke...
c u later.......
...........................
...............................
....................................








terima kasih kerana baca entry ini !! ;)

No comments:

Post a Comment

kau komen kau comel !!! <3