ATTENTION PLEASE !!
setiap apa yang terlahir dari bibir semua bermula dari hati . setiap kata yang terlafaz adalah apa yang kita fikirkan . ungkapan yang sama makna yang berbeza . biarlah bahasa yang berbicara .

oke ta ini blog????

aww !! pija dan rambut baru :))

Assalamualaikum...
hishhhhh tengah kusut sekarang ni.kenapa erk ? nak cerita ke tak nak ? nak ke tak nak ? alaaa.. oke laa.. aku cerita laa..
mana tak kusutnya,aku baru lepas buat rambut,konon nak mencantik kan laa..alih alih nypnya tu buat rambut depan macam hampeh laaa !! habis rambut depan aku keburukan.yang rambut belakang ni oke la pulak kan.siap ade orang puji memuji.kembang la sat.hahaha...
tapi aku still tak puas hati dengan nyonya tu..ade ke patut dia cakap aku perak,cit ! kurang heseeemm !! bengang je aku tau. hisss kesudahannya,muka aku jadi macam TEMBIKAI je bulat nye.. huh !! marah nie tau ..
huh !! tengok ni.. ni yang sebelum



dan yang ini adalah selepas


wargh !!! serabotnya..... hurk3..ape pon benda dah jadi.oke aku terima seadanya..
:))

naseb baik nyonya tu tak jadi kan rambut aku cam ni
kalau tak mesti bertambah comel kan3 ??
mak aku cakapkan : tu mungkin dia nak suruh berubah kot.jadi muslimah yang sejati..
sebab tu pegi buat rambut,rambut jadi burok.. hik3...


p/s : bila pija bertudung


awww !! ayu pulak dah !! cop3..jangan tergoda yee !! heee~~~



mood : makan maggi,dah la dok hujan nie..perot lapau je ~~ 



terima kasih kerana baca entry ini !! ;)

No comments:

Post a Comment

kau komen kau comel !!! <3