ATTENTION PLEASE !!
setiap apa yang terlahir dari bibir semua bermula dari hati . setiap kata yang terlafaz adalah apa yang kita fikirkan . ungkapan yang sama makna yang berbeza . biarlah bahasa yang berbicara .

oke ta ini blog????

jom join bloglist tiramitsu !!

Assalamualaikum...

tadi aku exercise sikit,buat BW memalam buta ni kan.dan tetiba tenampak satu banner yang comel..nak tau ke banner comel tu ape benda?? korang tau tak,dekat banner tu kan ada tulis camni :  huarggghh!! makan orang! 
heee ~~ nampak macam menakutkan tapi comel lah..

okee ~~ dah dah lah tu merapu..
sebenarnya aku ni tak pernah lagik join mana-mana bloglist dan hape bende lagi lah.aku budak baru belajar,so macam malu-malu + takut-takut nak mencuba.tapi tetiba la tegerak hati untuk join ini : 
 disebabkan ini firstime aku join,aku tak kisah tak dapat.cuma aku boleh dapat sikit ilmu
=.=

untuk pengetahuan,belog HENCIK TAUFIQ ini penuh dengan tips dan juga tutorial.sampai penat la jugak membacanya :))
belog hencek ini jugak simple je dan kemas.teratur.sesuai kepada sesape yang baru nak belajar. +________+



eh,aku dah join,korang bila lagik nie ?? jom cepat-cepat join...
o . 0

mood : time nie tengah menikmati kek tiramitsu.. hahahaha ___o . 0'___



  

    terima kasih kerana baca entry ini !! ;)

    2 comments:

    1. semua org yg join mesti dpt..jgn rsau,,hehehe..anyway, thanks join!!! ;)

      ReplyDelete

    kau komen kau comel !!! <3