ATTENTION PLEASE !!
setiap apa yang terlahir dari bibir semua bermula dari hati . setiap kata yang terlafaz adalah apa yang kita fikirkan . ungkapan yang sama makna yang berbeza . biarlah bahasa yang berbicara .

oke ta ini blog????

kekecewaan mengejar impian

Assalamualaikum !!

apa habaq hg macek blog ? sehat ka ? hurmmmmm hari nie aku bad mood la macek blog..na tau ka kenapa ???? sebenarnya aku terpaksa untuk menarik kembali diri daripada menyertai liga super netball tu !! kenapa ???? sebab nya aku ada kelas tanbahan pada tarikh berkenaan larh..aku sayang nak tinggal kelas tu laaa..bukan senang nak dapat ilmu tu..nanti kaang jenuh pulak nak catch up kan..so aku terpaksa redha dengan rezeki aku nie..tak pe la kan..mungkin ada hikmah di sebalik semua nie
:((

hoke hoke hoke !! tak payah nak meratapi sangat kesedihan ini..hehehee...oke hari nie pepagi lagi dah dapatkan suntikan semangat daripada pelajar cemerlang daerah kerian di bawa menjadi calon terbaik bagi negeri perak..hebat kan ?? suda semestinye !! budak nye pon low profile jea..cantik plak tuh !! wahhh,teruja aku nak jadi macam dia...tapi aku tade la cantik macam dia..biase biase je...lepas selaras nie adalah waktunya untuk aku memulakan perjuangan aku..hahhaa (konon nye laaa) perjuangan ape ?? korang tanye ke ?? hoke hoke !!perjuangan untuk terus STUDY ! STUDY ! STUDY ! dan STUDY ! (banyak nye study) huhuhuhu..nie kire macam azam laaa
haaaa..nie la orang ye !! tengok tengok ... cantik kan..da la cantik,pandai lak..skali pakej la tu
nama : zarifatul hasanah 
4A
hurm..teruja aku tau..ta pe la mungkin tu rezeki dia..

sekarang tinggalkan dia dengan kejayaan tu..mari kita sama sama buat azam yang tekad..jangan hangat hangat taik kambeng suda !!

moral of da story : jangan cepat mengalah,terus berusaha sampai ke titisan terakhir..dakwat pen tu !! hehehehe :))
(nie ayat cikgu geo aku : cikgu wahiddan )




usaha lah selagi termampu , jangan mudah mengalah , selagi kelemahan boleh di perbaiki , selagi itu peluang akan terbuka .






terima kasih kerana baca entry ini !! ;)

No comments:

Post a Comment

kau komen kau comel !!! <3