ATTENTION PLEASE !!
setiap apa yang terlahir dari bibir semua bermula dari hati . setiap kata yang terlafaz adalah apa yang kita fikirkan . ungkapan yang sama makna yang berbeza . biarlah bahasa yang berbicara .

oke ta ini blog????

perpisahan yang tak pasti !!!

Assalamualaikum......

hye kawan kawan....hurmmmm hari nie rase sedih teramat,tau kenape?? susah untuk diluah kan..korang pernah hadapai perpisahan?? macam mane korang hadapinye?? mampu kekorang tanggung semuanya??
jujur aku cakap,aku terlampau takutkan perpisahan..aku tak berani nak hadapinya,aku takut tak mampu menanggung derita nye...bila kita sudah jatuh sayang kepada seseorang dan ikatan sayang tu dah kukuh selama bertahun tahun,sanggup ke korang nak lepaskan dia pergi?? dah bersedia ke aku mampu terima semua nie ? apa salah aku ? logik ke nanti alasan yang buat dia nak kan perpisahan ni ? 

ya ALLAH , bantulah aku untuk hadapi semua ini...sesungguh nya hambamu ini belum kuat untuk menerima dugaan yang kau bentang kan kepada ku..kau pinjam kan lah kekuatan kepada ku agar aku tabah menghadapi dugaan ini..jika dia adalah jodoh aku maka kau dekatkan lah kami,jika dia bukan jodoh ku kau jauh kan lah kami dan berilah aku petunjuk agar dapat menjadi panduan kepada hidup ku..sesungguh nya aku tahu bukan dia yang terbaik bagi ku tetapi ada lagi yang lebih terbaik buat ku..aku percaya setiap manusia yang dijadikan di dunia ini telah ditetapkan pasangannya..cuma bila dan siapa belum diketahui..aku berharap semoga jodoh ku mampu membimbingku ke jalan yang benar dan diredhai-MU

sukar untuk aku menzahirkan perasaan aku ie...aku tak mampu ! aku tak mampu ! aku tak mampu ! :((  

sory macek belog aku tak tau nak luahkan kat sape..aku luah kan kat kau,kau tak marah kan?? sekurang kurang nye aku dapat ringankan aku punya kesedihan..

kalaula macek belog nie bole berkata kata..maesti dia cakap
"kenapa kau jadi lemah macam nie? mana pergi semangat kau dulu ? mane pergi pija yang ceria tu ? tolong la tuan belog !jangan macam nie ..kau kene kuat,kau kene tabah,jangan mengalah".. 
kalau je..tapi tak kan..hurmmm korang bantu la aku , bagi aku semangat, bagi aku kekuatan.. 


i need someone now !!









terima kasih kerana baca entry ini !! ;)

No comments:

Post a Comment

kau komen kau comel !!! <3