ATTENTION PLEASE !!
setiap apa yang terlahir dari bibir semua bermula dari hati . setiap kata yang terlafaz adalah apa yang kita fikirkan . ungkapan yang sama makna yang berbeza . biarlah bahasa yang berbicara .

oke ta ini blog????

netball selection suda !! :))

Assalamualaikum !!!!
 heeeee~~ suda beberapa hari blog ini tidak di update!! maka hati saya sudah menjadi rindu yang tidak ketahuan.hehehe ~~kemerapuan juga sudah melanda..sperti yang sudah maklum,otak aku ni sudah di perah semahu mahunye selama seminggu berturut turu tanpa henti malah tanpa belas kasihan !! ( wah nak tunjuk sangat la tu yang aku nie bace buku ) 

hurmmmmmm !! story mory ini hari berkenaan dengan...dengan....dengan....
ahhaa !! sebenarnye hari ni aku teruja dengan pemilihan name aku dalam pertandingan netball..name game tu aku tak berape na sure tapi yang selalu aku dengar budak budak tu cakap men "super" jea..ala biar ape pon namenye..janji aku bahagia..hahahhaa

oke..sesekejap aku menhapdet belog nie aku na selitkan la sket wish yang seheklas mungkin kepada orang orang yang di sayangi
antaranya !!
kakak janjan yang menyambut ulang tahun kelahiran nya pada 14 feb
&
budak kecik hariz pada 27 feb juga...
ta lupa untuk hadek aku..syuhada..pada 20 jan !!

p/s : sory la korang..late buat wish nie...
:))
kire nie entry untuk korang juga tao..

p?s untuk macek janjan : weyh aku sayang hang tao..hang sayang aku ta???
cepat cakap cyang !! lau ta mlm nie hg jadi katak..haaaa..cpat3

now !! citer sal netball lak..aku sebenar nye beberat hati larh na masok team nie..bukan nya apa,aku nie da la terbantut,tumbesaran bukan meninggi,tapi mengembang..tak dapek na di tolong nye !! aku takot dipandang rendah..tapi mak aku bg semangat..
dia kate : pedulik jea ape orang nak kata,cakap jat diorang."hada aku kesah? kaco ngko ke? gune duhet ngko ke beso kan aku?? (kata kata semangat dari mama terchenta !!)
penuh jitu mama aku bagi kata kata tau..btw ! thanx ea mama sayang..
 so0o0o0..aku bukan na membangga cuma rasa makin dihargai..netball nie dulu aku minat tapi sebab kan kekurangan diri aku,aku terpaksa lupekan..tapi aku semagat balik n masok balik team netball skola..yang aku pelik nie setipa kali pemilihan mesti ta dapat..sebab yang diorang bg tade advantage iaitu ketinggian..habes nak buat macam mane..aku mahir dalam menjaring jea..kalau lari lari nie aku sempot..hehehhe.. (faham faham suda)
what ever la orang nak cakap ape pown,janji aku hidup bahagia..




hehehe ~~~
last skali..
don't judge someone before u know them !!
hoke !!
cube blaja terima orang walaupon dya ada kelemahan..paham....
baru la dapat ramai kawan..
:))

chill dear !!!



  
 

terima kasih kerana baca entry ini !! ;)

No comments:

Post a Comment

kau komen kau comel !!! <3