ATTENTION PLEASE !!
setiap apa yang terlahir dari bibir semua bermula dari hati . setiap kata yang terlafaz adalah apa yang kita fikirkan . ungkapan yang sama makna yang berbeza . biarlah bahasa yang berbicara .

oke ta ini blog????

ouh my baby !!!

Assalamualaikum..

hye hye hye macek belog !!! 
hurmmmm mata nie belum ngatok lagi laa !! so isi la masa lapang nie dengan pelbagai juadah blog blog kengkawan nie...(haisshhh..engat bende makan ke??) heeee~~~

yang jadi boring tu bukannye ape,bile nfone nie langsung ta bebunyi untuk mesej masuk atau keluar suara pacek black nyanyi lagu leya yang menandakan ada call masuk.. huh !! boring kan..bila bukak facebook pulak tade sesape pown na tego,bile tego orang tade pown yang bebalas...hishhhh dunia dunia..tanpa mu ku rasa suni laaa...

citt !!! merepek suda... hurmmmm ape kate memalam nie aku story pasal BABY...nak tak? nak tak? nak ke tak??? hissshhhh bagi jawapan macek !!!
heeeee~~(tu da datang la otak senget dia tu)

ahha....BABY yang aku maksud kan adalah :
jeng ! jeng ! jeng ! jeng !

haaaaa...nie la BABY comel comel nie !! weeee~~~
nama dya :baby NIKON D3100

hurmmmm...nak sangat baby nie..bile nak jadi BABY kandung aku ie??? nampak nye kene tuggu result STPM aku la gamaknye !!! sebab kalau na kumpol fulus wat mase nie ta de kecukupan larh..ta keje beb!! kalau keje pown ta mampu lagi..tunggu abang aku balik boleh lincin kan duit dia (toink..toink..toink...idea jahat suda datang larhhh)  hahaaha..hadoi hadoi..harap harap jangan sampai impian jadi kenangan suda..tekubor telupus dalam angan angan...hahahha...

tape tape..t aku buat wish yang baru supaya bufday nie dapat lah aku korek korek poket ayah + abang aku untuk mendapatkan duit tambahan untuk BABY nie !!..kikikiki.. (mesti korang kate,tagune punye anak + adik ) hehehehe..bia la..dorang sayang aku..kan kan kan kan ?????

heeee~~~ eleh kalau dorang kedekut ... cam ne erk??? hurmmmm tape..aku simpan r duit sendiri samapai laa aku dapat BABY yang comel comel nie..kan sayang kan !! weee~~~

harga yang terbaru aku tengok kan RM 1,998.00
da turun sket harganya..tape lame lame nanti mesti turun lagi harganya..
tuggu jea...

nanti aku da dapat aku bg tao kat korang erk...

oke la..
tetibe je rase ngantok kan..nak merapu dan merepek lagi pown da ta mampu !! nanti aku sambung lagi ea..

daaa kawan kawan ..

salam



 

terima kasih kerana baca entry ini !! ;)

No comments:

Post a Comment

kau komen kau comel !!! <3