ATTENTION PLEASE !!
setiap apa yang terlahir dari bibir semua bermula dari hati . setiap kata yang terlafaz adalah apa yang kita fikirkan . ungkapan yang sama makna yang berbeza . biarlah bahasa yang berbicara .

oke ta ini blog????

tersedar dari lamunan o . 0

Assalamualaikum...

 tengok ni dulu untuk buat korang rasa apa motifnye ??
hehehe ~~~



hurmmm sebanarnye aku jelous lah tengok belog blogger blogger lain semua cantik cantik belaka , lebih lebih lagi tengok diorang punya entry yang mantap mantap lagi syok untuk dibaca.haishh !! aku ni baru tekedek kedek nak mencuba.macam mana ni ? heee~~  aku sebeno-benonya bukan minat menulis ke mengarang ke hape-hape lagi lah,tapi just mengisi masa lapang dan amat memerlukan tempat untuk mencurahkan segala rasa hati yang tunggang tebalik ni.yela nak story dekat sapa lagi , kawan-kawan semua dah pegi belaja jauh-jauh,tinggal lah aku tekontang kanting dengan mak aku.ada ke patut diorang cakap aku suka dok bawah ketiak mak aku.hiep !! ta baik tau.aku cuma anggap mak aku tu macam kawan baik je~~ baru la friendly dengan mak kita. memang la bila dah rapat boleh story masalah kita dekat mak kita tu,tapi mesti tak semua yang akan kita story dengan mak kita.sebabnya ? malu !! aku pun macam tu jugak.

tapikan korang,serius lah kalau ada belog ni,kita boleh luah kan segala-galanya dalam ni dan boleh dapatkan pendapat orang lain.lagi satu kita boleh share macam-macam story.hurmm aku mula berminat untuk berbelog nie lepas keputusan BAHASA MELAYU dalam PERCUBAAN SPM aku KO.hahaha ~~ terukkan ? so aku pun mula la berjinak-jinak untuk tulis belog ni.tapi sapa pun tak berminat untuk memberi komen atau pendapat tentang penulisan aku.aku pun ta pasti kenapa.mungkin aku punya penulisan ni tak best kot.

apa kata kalau korang tolong aku untuk penambahbaikan.bagi la komen yang mendorong aku,bukan menjatuhkan aku.aku tau aku bukan la hebat sangat dalam menulis blog ni,lagipun aku orang baru,ta salahkan tolong aku tak pun share tips-tips untuk menjadi penulis yang berjaya.kan -SHARING IS CARING- heeeee~~ tak baik tau kedekut ilmu =.=

hari tu aku ada baca blog ni :
    dalam belog nie alia ada bagitau kenapa dia tak follow belog korang ? cuba baca ..
    BTW.thanx ye alia sebab dah menyedar kan aku kenapa orang tak follow belog aku ni.hurmm aku pun bukan harap nak bebanyak follower tapi aku cuma nak tambah ilmu dan untuk baguskan penulisan aku sebab ia membantu sangat untuk buat karangan STPM tapi hope sangat dapat tips yang bebagus supaya aku tulis belog ni tak syok sendiri !! =,=

    stop dulu lah,tak mandi lagi,bau achem je !!
    heeee~~ wait entry lain yee !! 
    salam.



    terima kasih kerana baca entry ini !! ;)

    No comments:

    Post a Comment

    kau komen kau comel !!! <3