ATTENTION PLEASE !!
setiap apa yang terlahir dari bibir semua bermula dari hati . setiap kata yang terlafaz adalah apa yang kita fikirkan . ungkapan yang sama makna yang berbeza . biarlah bahasa yang berbicara .

oke ta ini blog????

haruno hana ?? siapakah beliau ??

Assalamualaikum !!
lalalalala.... wah riangnya la hai cik pija ni.nak tau kenapa ? cuba la teka !! pija dapat boyfriend baru ? eh salah laa . cuba lagi cepat !! pija dapat henphone baru kan ? eh tak laa . nak teka lagi tak ? tak nak ? yela yela . aku bagitau . baru beli novel lah.. hikhikhik... dapat tiga bijik novel baru .dalam masa sebulan aku dah beli hampir lima bijik tau.tuli kejap telinga aku dengar mak aku dok beletiaq kat aku.dia kata membazir je. 
tak sampai sehari aku beli dah satu novel aku habiskan dalam satu malam.dasyat tak ? hehehe .. jenuh tau aku bersengkang mata untuk habiskan.bukan tak boleh nak sambung esoknya tu,cuma rasa tak sabar nak tau penamat ceritanya.bila dah berjaya habiskan baru boleh tidur lena.tu la kisah seorang novel addicted.

tau tak novel ape aku baca ? apa ? haa ? hantu ? eh tak laa..tengok cerita hantu pun takut,tetiba pulak nak baca novel hantu..shuh ! shuh ! shuh ! buang ketepi je la niat tu .. hehehe . kalau novel melayu ni biasa la,novel cinta la kan.. tajuk novel tu LOVIN' YOU. di tulis oleh haruno hana.eh bukan orang jepu ka orang korea tau.nie orang malaysia lah.melayu lagi tau. penulis nie seorang yang tersangat lah fanatik k-pop dan juga j-pop.sebab tu nama samaran dia pun ala-ala jepun + korea gitu !
 
eh korang cuba la baca.best tau cerita nya.sebab tu sehari je aku bole habiskan cerita nie.

hurm korang,sory laa..tak bole nak sambung story ni. 
kena pegi sekarang,sebab mak aku dah nak bukak mulut tu..hee~~
ape lagik,nak membebel la tu..
nanti aku sambung lagi dangan entry baru ea..
cerita pasal novel lagi tau !!
:))
.salam.



terima kasih kerana baca entry ini !! ;)

No comments:

Post a Comment

kau komen kau comel !!! <3