ATTENTION PLEASE !!
setiap apa yang terlahir dari bibir semua bermula dari hati . setiap kata yang terlafaz adalah apa yang kita fikirkan . ungkapan yang sama makna yang berbeza . biarlah bahasa yang berbicara .

oke ta ini blog????

ntah pape ntah dia tuh !!!

Assalamualaikum....

hye korang semua . sihat ke ? oke aku baru je baik daripada cerryberry !!! haaa ?? ape mende nye tuh ?? dalam keadaan bebisik *cirit birit . ngeh3.. malu laaaa . hurmmm so now aku da sihat dan lagik bertambah jitu aku nak menaip kat keyboard lappy ni .
now, aku nak story sikit rasa ketidakpuasan hati ni . nape ? hmmmm lu piki la sendiri !! wo0o0o0 ... sory no0o0 emosi sikit . mai nak habaq ni , ada sorang minah ni suh aku follow dia kat blog dia tu . dia bagi link . oke . no biggie laaa . aku pon pegi la buat blogwalking memalam bute tu kan . konon nak cuci mata . korang tau ape yang ada dalam blog tu  ? ce teke ! ce teke ! ce teke ! heeeee ~~~ tade papepon . kosong je . no post !! haishhhh kalau da macam tuh tak payah la berapi-rapi nyuruh kita follow blog dia . kalau ada satu entry pon kira oke pe . sekurang-kurangnye ada la jugak mende aku nak baca . btw aku bukan marah just nak luah kan . bahawasanya , kalau nak orang follow tak payah la buat fesyen cenggini " i dah follow you , u follow i balik ye !! " . bukannya ape , tak syok la kalau nak follow atas dasar paksaan . kan syok kalau kita follow sebab entry dia best .

aku bukan nak memperlekehkan orang . buat apa aku na lekehkan orang sedangkan aku punye blog pon bukan best sangat . tak sehebat blog kengkawan yang lain . ada yang jadi blogger fofular lagi . mana boleh celen .
ouh i have to go now !! xtra klass dok panggil tuh !! k la sambung nanti ye !! daaa
:))

terima kasih kerana baca entry ini !! ;)

2 comments:

  1. ekeke..
    boleh pulak xde entry..
    baek xyah wat blog..
    huhu

    ReplyDelete
  2. heeee ~~ tao tape
    dengan penuh semangat lagi penuh kejituan pija g selongkar blog dya..tapik ta de pape pon..
    penin2...

    ReplyDelete

kau komen kau comel !!! <3