ATTENTION PLEASE !!
setiap apa yang terlahir dari bibir semua bermula dari hati . setiap kata yang terlafaz adalah apa yang kita fikirkan . ungkapan yang sama makna yang berbeza . biarlah bahasa yang berbicara .

oke ta ini blog????

happy birthday !!

Assalamualaikum...

 mintak cuci mata sikit tengok budak yang dah cukup umo nie yeeee !!

hye semua . sory dah lame tak hapdet blog ni . alhamdulillah aku baru je habis exam MUET . da selesai dah satu beban aku . so sekarang nak tumpu untuk eam mid year pulak . dah tak lame je lagik . lepas ni makin jarang la aku nak hapdet blog . tapi aku akan cube hapdet sekali seminggu ke atau tengok la keadaan macam mane . oke habis mukadimah nye yeee !!!

tanggal 15 APRIL yang lepas cukup la umo aku 19 tahun . terasa diri ini suda tua . semakin usia aku meningkat semakin banyak benda yang aku kene pikir . terutama sekali pikir masa depan laaa . tak tau lagik mane la arah tuju aku lepas ni . belajar dah habis tinggi . kalau jatuh pon boleh mati , kalau tak mati patah riuk la jawabnya . hisssshhhhh ke situ pulak kan .

di saat keheppian aku ni aku dapat banyak hadiah . heeee ~~ teruja sat . tahun ni yang paling best . sebab ramai yang hengat bufday aku . dulu kengkawan aku tak penah nak hulur hadiah . aku paham laaa . korang tak keje . mane ade duit . lagik pon aku tak mintak kat korang . sebab aku tak suke kalau orang tuh bagi tak ikhlas . dan lagik atu aku tak suka mengingatkan orang pasal bufday aku . baru boleh tau macam mana hebatnya valuable frienship korang dengan aku . 

antara yang aku dapat~~~~
1. mama : kasi kucing yang comel dan diberi nama MANJA
2.abah : kasi sangkar kucing wane pink(sebab mak aku tak kasi pakej kucing skalisangkar.tu yang kene beli lain-lain) =..='
3.kawan-kawan : aku dapat kiss dan baju berserta purse ( thanx semua ye)
4. buah hati : dia kate wish dulu nanti jumpe dia kasi (ngeh3,bole pau sakan nie)
5.abang : kasi camera nikon dia bila dia balik sini nanti .(hohohoho sakan la aku dok posing)
6. aku : bagi hadiah untuk diri sebuah mp4.walaupun yang cikai jeee tapi tetap dengan hasil simpanan aku oke.


begini la rase syok nya bila ada orang hargai kita . terasa diri disayangi !! heeeee~~~


okeh tu je nak share . nanti aku story pepanjang lagik yee !!
daaaa . =.='


nota tangan : happy birtday jugak untuk my BFF macek nur fatihah.may ALLAH bless u sayang ;)

terima kasih kerana baca entry ini !! ;)

2 comments:

  1. epy besday dear..
    wahh.. meriah benor dpt adiah..
    hehekk

    ReplyDelete
  2. heeeee~~~ baru taun ni dapat cm tu cik ezy... :))

    ReplyDelete

kau komen kau comel !!! <3