ATTENTION PLEASE !!
setiap apa yang terlahir dari bibir semua bermula dari hati . setiap kata yang terlafaz adalah apa yang kita fikirkan . ungkapan yang sama makna yang berbeza . biarlah bahasa yang berbicara .

oke ta ini blog????

EXAM vs ANNIVERSARY

Assalamualaikum..

*sumber : facebook
heeee~~ menggedik tetibe pepagi bute nie . .  tade la , aku sebenarnye nak bagi tau yang izzaq da selamat menjalani pembedahan . oke maybe korang dah tau kan . tape aku nak bagitau jugak . heee~~ ape-ape pon semoga IZZAQ cepat sembuh dan kembali beraksi oke . 
oke fullstop cerita IZZAQ oke . sekarang aku nak story pasal exam aku . haishhhh susah giler weyh ! bukannye ape semua yang aku baca sikit je kene . hadoii . . bengong kejap aku jawab soalan tu . sekarang dah 4 paper aku dah jawab , tinggal lagi 4 paper . aku harap kali nie aku dapat score untuk paper yang akan datang . korang doakan aku yee !! 


oke . hari nie hari anniversary aku dengan hencek fruitheart . yang ke 5 . alhamdulillah dah lame aku berkawan dengan dia . doakan lagi ye aku dengan dia akan kekal sampai ke akhir hayat. =)


  sayang i love you , i miss you , i need you
forever and ever
=)


terima kasih kerana baca entry ini !! ;)

No comments:

Post a Comment

kau komen kau comel !!! <3