ATTENTION PLEASE !!
setiap apa yang terlahir dari bibir semua bermula dari hati . setiap kata yang terlafaz adalah apa yang kita fikirkan . ungkapan yang sama makna yang berbeza . biarlah bahasa yang berbicara .

oke ta ini blog????

sakitnye kencing tak lawas =(

Assalamualaikum...


hye korang . hmmm hari ni tak de mood . kenape ? sebab aku ada masalah kesihatan . serius weyh !! ekceli aku ada masalah kencing tak lawas . adeh !! sakit gile . rasa macam-macam .

terjadinye 2 hari lepas sampai hari nie masih lagi sakit . masa tu tengah jawab exam paper sejarah . mungkin disebabkan gabra punye pasal , sampai nak terkencing . tapi tengah jawab pekse biasa la . masa tu kan emas . punya khusyuk jawab sampai tak terasa nak kencing ( padahal dok tahan) . habis je paper terus macam lipas aku meyelinap pegi cari toilet . hihihihihi . hayoooo ... tak puas . tesekat-sekat .balik je rumah muka macam ayam berak kapur je tahan sakit . then cerita kat mak . secara tidak langsung kene FIRE dengan mak pulak . sebab pegi tahan kencing . *padan muke kau pija . 

mak suruh minum air barli . kata mak air barli elok . sebab air barli boleh melawaskan kencing ,boleh mencegah dan merawat batu karang dan menyejukkan badan . disebabkan itu , air yang aku alergik sebelum nie terpakse la aku minum jugak . tak tipu k . minum betol-betol . 

lepas minum aku dah boleh melepas dengan baik . tapi kadang-kadang datang balik sakit tu . jadi dalam aktiviti harian aku , aku amalkan minum air bali .

  *sumber : google

kesimpulannye , amalkan lah minum air barli nie . mencegah kan lebih baik dari merawat . banyak kebaikannye.. =)

p/s : kalau nak kencing , jangan tahan-tahan . pegi cepat

terima kasih kerana baca entry ini !! ;)

No comments:

Post a Comment

kau komen kau comel !!! <3