ATTENTION PLEASE !!
setiap apa yang terlahir dari bibir semua bermula dari hati . setiap kata yang terlafaz adalah apa yang kita fikirkan . ungkapan yang sama makna yang berbeza . biarlah bahasa yang berbicara .

oke ta ini blog????

Lights Graffiti

Assalamualaikum...


heeee~~ oke danbo comel nie tak de kene mengena dengan entry aku kali nie yee !! aku cuma nak tunjuk kan betapa comel nye danbo nie . hihihihihi

ekceli , tadi aku buat BW kejap , saje isi mase lapang . ingat tak nak buat entry . tapi hati aku nie membuak-buak untuk sharing dengan korang pasal LIGHT GRAFFITI . mase aku BW nie aku terjumpe blog nie (tekan sini) cantik oke .

ini antara gambar yang aku tengok dekat HIKARIMOJI LIGHTS GRAFFITI   

nie salah satu gambar yang cantik aku tengok  =)

serius weyhh , cantik . bila aku tengok je hasil gambar ni , terlintas pulak aku nak belaja LIGHTS GRAFFITI nie . aku search dalam you tube cara nak buat nye macam senang . tapi kena practice slalu laa..

hmmmmmm , hadoii gambar nie buat aku bekobar-kobar nak abis kan exam secepat yang mungkin , sebab nak belajar cara na shoot gambar macam nie . ngeee~~~

kalau ada sesape yang tau pasal LIGHTS GRAFFITI ni tolong bagi tau yee !! sebab saya teramat lah berminat  =)

sampai sini jela aku karang mengarang eh . nanti sambung lagi oke .
okbai  =)


terima kasih kerana baca entry ini !! ;)

No comments:

Post a Comment

kau komen kau comel !!! <3