ATTENTION PLEASE !!
setiap apa yang terlahir dari bibir semua bermula dari hati . setiap kata yang terlafaz adalah apa yang kita fikirkan . ungkapan yang sama makna yang berbeza . biarlah bahasa yang berbicara .

oke ta ini blog????

bila nak kawen ?

Assalamualaikum...

dah lama kan tak hapdet belog nie . siyes tersangat rindu . cuma masa tak mengizinkan untuk aku hapdet blog . what ?  x de masa . nampak tak permainan dia kat situ . hehehehe . cuma belom ade mood nak hapdet . banyak cerita yang nak diceritakan kat belog nie . korang tau tak ramai kawan aku yang dah kawan . see . aku jeles gila oke . kenapa aku yang dah lama berkawan dengan MYSUPERRMANN tu tapi tak kawen lagi . haaaa . itu lah yang dikatakan jodoh . kalau seru tu dah sampai dan hati koramg telah terbuka untuk kawen . bagos la tu . aku ni mungkin belom jodoh lagi . tak sampai seru lagi . doakan je la semoga jodoh aku dipercepatkan  . :) 

tapi aku nie dah mula timbul KEGATALAN yang amat tinggi untuk berkahwin . hehehehe . sebabnya aku sangat teruja bila dengar ramai yang kahwin muda sekarang . serius . macam best je . walau pun tanggungjawab amatlah berat dan hidup kita akan berubah 360 darjah tapi irang kata "YANG HALAL ITU INDAH" kannnn ? oleh sebab itu , hati aku membuak-buak nak kawen cepat . apakan daya jodoh lambat lagi kot . apekate , korang tolong doakan aku supaya dapat kawen cepat . hihihihi . nampak tak kegatalan aku kat situ . 

InsyaALLLAH . Mr. right dah ada . cuma tunggu seru je lagi . :) doakan aku dan si dia dapat bersama ke jinjang pelamin dan hingga ke akhir hayat yee . hidup kita sudah di tentukan cuma kita je yang tak tahu ape yang akan mendatang ,

last . aku simpulkan yang aku nak kawen cepat . hahaha . bukan desprate tapi jeles tengok korang kawen awal . 

kbai .


terima kasih kerana baca entry ini !! ;)

2 comments:

kau komen kau comel !!! <3