ATTENTION PLEASE !!
setiap apa yang terlahir dari bibir semua bermula dari hati . setiap kata yang terlafaz adalah apa yang kita fikirkan . ungkapan yang sama makna yang berbeza . biarlah bahasa yang berbicara .

oke ta ini blog????

COKELAT OH COKELAT !!!

assalamualaikum.....
hye & hye & hye
:))


haaaa !!! korank3 !!! tao ta hri nie aku da melantak bnyak cokelat yg belemak..hahaha
korang tao ta..aku nie klau da ketensionan & keboringan mule aku cri cokelat...hahaha 2 jga salah satu keje part time aku yg selalu menghabiskan fulus tok menikmati cokelat..hahaha...tasalah kan just for kepuasan diri..hmmmmm aku nie hantu cokelat..pantang je tengok cabery or kitkat juling bijik mte nie ha!!!..hehehehe...mne ta nye penoh tgn jgak le gagau cokelat2 tu haa...sampai mak aku kate : bankrab la klau mak sara hang seumur hidup..hahaha (dalam keadaan melawak k) hmmmmm klau kuar shopink en..aku ske amik curi2 cokelat 2..then wat mke ta besalah ble tbe kaat kaunter bayaran..hahaha..cian mak aku,aku pekene die..biase la..anak mak nie kan nakal org nye !!!!
ngeeee~~~
(bukan nakal je..dgil lak 2..)
hahahhaa....
mama !!! iloveyou larh heeee~~
then abah lak cakap : patut la montel anak abah nie,asyk makan cokelat je..ble la na jd matang?? hahaha..ape la abah nie cam ta kenal je anak kesayangan dye nie...
heeee~~~ (over je)




haaaa!!! nie bukti nye yan g aku nie glew kan cokelat...
glew kenyang makan cokelat nie..heee~~~
sampai kne mara ngam mama..wuuuuuuu~~
:((




~pija lolypop~

heeee~~ nme nie dipetik & diubahsuai oleh aku sendiri..hahaha...tade la..ekcelly aku ltak nme nie dlm mukabuku 2 spaya org senang na cri aku...alih2 lekat nme 2..kbtln aku ske lak mkan lolypop mmg kne la..nseb bek ta kne glak..hahhaa...mmmm so aku ie kadang terfamous la jgk dengan pggilan comot..semua kerana aku makan eskrem comot..ntah pape la dorang nie..mende kck pown jd hal..maka telekat larh nma aku comot..BUDAK COMOT...cian kat aku..macam budak2 lak nme aku nie..macam haiwan peliharaan pown ade gak..arghhh..lantak larh korang na pggl ape pown..janji aku bahagia..heeee~(sambil tesengih macam kerang busuk) aku malas na ambik pot..kang lbih2 ssh gak...

kadang dorang kte aku kanak2 riang..sampai ati,....aku da besa la..cme perangai aku je macam budak2..hee~~kurang kematangan...ape2 je larh..aku ta kacau korang..ada aku kesah korang na ngate aku..troskan jela....
:))
no biggie sayang...
mulot org ta bole tutup(eceh ade kate2 penyokong la plak)
janji kebahagiaan milik aku......


untuk pengetahuan korang..
nie la aku pnye kedai da merangkap tempat keje part time aku..aku cri wet lbh kt cni larh..cukop bulan penoh poket..hehehhe... kt cni jgak la aku mencopek cokelat2 faveret aku..hahaha(glak jahat) naseb bek mak aku ta bankrab....hee~~~
kedai nie diberi nama:
KEDAI BONCET MOHD HAFIZ BIN RAZALI
atas name abg aku...tp casher di sandang oleh aku....hahha..
dan akan menjadi tuan pnye employer nie..
(fuh! pasan gler)
hmmmm..skang aku wat praktikal kt kedai nie dan akan jd pekerje tetap dlm mse 2 blan cuti skola....
:))


soo..
sampai cinie je la cte aku nie..mate aku pown da kuyu nie..tggl na cri bantal mucuk je tok lene kan aku..hahaha..hubby aku pown da tggu..hahahaha......
k la...
tggu next post ea...
daaaaaaaa

...............
....................





terima kasih kerana baca entry ini !! ;)

No comments:

Post a Comment

kau komen kau comel !!! <3