ATTENTION PLEASE !!
setiap apa yang terlahir dari bibir semua bermula dari hati . setiap kata yang terlafaz adalah apa yang kita fikirkan . ungkapan yang sama makna yang berbeza . biarlah bahasa yang berbicara .

oke ta ini blog????

PERUBAHAN OH PERUBAHAN ~~~

salamualaik.......
heeee~~~

cite ape hari nie erk???
arghhh!!!!! boring r hari ie..eh3.....ta ta ta..ta la boring sangat..oke la jgk...cme pnt sket la ngan keje..almaklumlah cuti skola..tbe la mase na cri wet poket..tao ark tmpat keje aku kt ne??? na tao ta??? aku keje kt tmpat biase2 je....kt..kt...kt.........
kat kedai boncet mak aku je....heheheh..aku mencekek lak kat kdai mak aku...hahahahha...gilew trok pnye anak..na bankrab kan mak bie je..heeeee (gelak kambing je)

entry kali nie aku na cite pasal perubahan diri..ta kre la dri spe pown..yg penting perubahan yg berlaku dalam diri laaaa...

macam aku...aku rase na berubah untuk pakai tudung..tp aku tatao macam mana???
aku rase ta ready lg larh...bile aku tgk org pakai tudung cantik jea..ble aku pakai hampeh..
na kate lawa..tpu la jgk..na kate burok ta la sangat..heehehehe (ta malu tol na puji diri sendiri)

cbe korang tgk aku pakai selendang nie..lawak ke lawa..?? hahhaa... amacam??? oke ke ko??
mase na pakai nie pown dekat sejam..trok bebenor lee~~~
hahaha...
INSYAALLAH..klau pntu hati aku da tebuka na pakai tudung akan aku pakai pakaian yg tutup,litu pitup....hahahah...(over lak da)
samapai siap pakai purdah lg tu...
heeeee~~~


klau aku ta pakai tudung cmne lak????

ade yang cakap macAm kanak2 riang..haishhh..
serba ta kena larh.....

dunia2.....
sekarang da maju.....dari kampung jadi bandar.....dari baik jd jahat...dari jahat jd baik..dari comel betambah cute...hahahaha..(ntah pape ntah)

ekcelly..hdp kte mmg perlu kan perubahan..setiap ape yg kte lakukan perlu kan perubahan..contohnye..dari yg baik ke yg lebih baik..
segala kelemahan perlu di improve...

soo..tggu ape lg..time to change is begin..(sory r english i tunggang langgang larh)
hehehehhe~~~~

walau pown sukar untuk dilakukan ta bermakne ta perlu dilakukan...
usaha penting....
klau na kan perubahan yg gempak...usaha mesti la mantap...
bak kate mak aku "bukan na senang"
macam 2 gak ngan perubahan....

bagi aku la kan..walau pown perubahan yg sket dapat dilakukan..mesti korang akan rse bangga sbb dpt jgk lakukan perubahan..daripada tade pe...
hee~~
tol ark????

oke la..sampai cni je la aku na beleter..pnt la..skang time tok tidow....

thank macek blog !!!
coz snggp mnjadi tmpat untuk aku curah perasaan yg ketahuan nie...
sebenar nye badan da letih da nie...n tamow da tidow lewat...
haaa! 2 contoh perubahan...
heeeeee........

aku chow dlu ea.....
daaaa....
gud n9 blog..~~~
salam...

.................
..............................
..........................................





terima kasih kerana baca entry ini !! ;)

No comments:

Post a Comment

kau komen kau comel !!! <3