ATTENTION PLEASE !!
setiap apa yang terlahir dari bibir semua bermula dari hati . setiap kata yang terlafaz adalah apa yang kita fikirkan . ungkapan yang sama makna yang berbeza . biarlah bahasa yang berbicara .

oke ta ini blog????

LEMBARAN BARU PEMBAKAR SEMANGAT..

assalamualaikum......

setelah sekian lama aku menyepi..akhirnye..
dapat jga aku menemui buah hati aku nie..
macek belog nie haaa.....

sebeno-beno nye..aku ta dpt na jmpe belog nie bkan nye knape...
broadband aku nie..lembab semacam je secare tbe2..dan ta bole dgnekan dalam mase yg agak lme la jgk...
agak2...macek belog nie bole time ta alasan aku nie??
hmmmmmmm...

oke....
dsbbkan aku tetinggal na update belog nie...sooo..
aku na citer la pasal azam aku bg tahun 2011...

korank tau ta..
tahun 2010...
tahun yg pling tragis bg aku....
aku rse yg nie ta yah cte la..
coz hal nie ada kaitan dgn family...
ape pon cter nye aku ta heran larh..
benda da lps biar kan je pergi..
hari akan datang nie kte kne lalui dengan penuh tabah,yakin,berani,cemerlang,gemilang,terbilang dan belalang....
eh...sory..
telajak broo0...


jd..
azam tahun baru nie aku harap dpt dsmpurnakan dgn sempuna yg mungkin....(betol ke ayat aku nie??)
bole laa....


ATTENTION !!!!!

kawan2 dgr nie azam aku untuk tahun 2011...

1)aku na jd best student untuk STPM 2011 (korang doa kan la untuk aku...mama..abah...doa untuk nor ea...)
2)aku na family aku kembali macam dulu.. :((
3)aku harap hubugan aku ngan si dia kekal hgga akhir hayat..(iloveyou sayang)
n last skali..
4)aku harap mama bg aku blaja dlm bdang photography..(n jgn lpe erk..mama da jnji na bg org amik kursus 2 ble da abs blaja &&& dapat satu camera nikon 2....)
opsss....

satu lg...

5)abg pizal..blik cni cpt na tuntut jnji yg tetunda oke.. (sendiri mao engat oke)

:))

korank2...haaa..aku da smpan niat na jd best student nie da lme..
tp malas pnye pasal...ta dapek den na nolong....
aku tekandas mse SPM dulu..
so aku na tebus blik kegagalan aku..
aku harap sangat dpt wat yg tebaek..
kalau pown aku ta dpt jd best student...skurang2 nye aku ade niat...
aku wat sume nie bkan untuk tujuan riak ke ape ke k..
aku just na jd kan perangsang untuk aku sahut cabaran....

tgk...
kan da bnyak aku beleter nie....
ta pe la kte tggl kan cite nie dlu ye...


haissshhhh...
banyak btol azam aku nie ha...
harap2 dpt direalisasikan dgn pnoh jayanya..
hee~~~

walaupun da lmbt....

WELCOME 2011 N GOOD BYE 2010...
AKU RINDU KAU..
SBB KAU DA BAGI AKU BNYAK KENANGAN MASA TAHUN 2...
HARAP SEJARAH TAHUN 2010 AKAN TERUS KEMAS DALAM LIPATAN NYA...
:))

Go with new life pija...
gooo...
gooo........
gooo............

so..buat la yg tebaik untuk diri kita...

&&&

chaiyok3 !!!
oke lah..
sampai sni je aku beleter..
t aku smbng lg dalam entry yg baru erk...
:))
daaa...
assalamualaikum....
.................
...........................
.................................... 



 

terima kasih kerana baca entry ini !! ;)

2 comments:

kau komen kau comel !!! <3