ATTENTION PLEASE !!
setiap apa yang terlahir dari bibir semua bermula dari hati . setiap kata yang terlafaz adalah apa yang kita fikirkan . ungkapan yang sama makna yang berbeza . biarlah bahasa yang berbicara .

oke ta ini blog????

bestie forever !!

Assalamualaikum......

hye . hye . hye....
chop chop chop...bpe banyak hai da.....
anyway..enter kari nie mcm na story pasal hangout ngan kawan lg....


DEAR MY BELOVED FRIENDS !!!
dengar sini.....aku sayang kt korang tau....ta kre la korang cm ne..ape pown korang memang the best....
wahhhhhhh !! feeling lebih aku nie kan....tp korang penah ta rase bahagia bile dapat kawan yang betul2 care pasal kte???pnh ta korang rase macam korang dihargai oleh kawan2???? kalau korang penah rase mesti korang akan sayang kawan2 korang yang sedia ada 2...

macam aku jga.....aku ada kawan yang paling aku sayang...dye la bestie aku sampai bila2....aku sayang die sangat...now die blaja kt n.9..dye amik course x-ray..kt kpj..(ntah btol ke ta tmpat nye 2) dye slalu bg aku semangat ..tp slalunye aku la bg nasihat kat dye..huhuhu..ala..what ever la jnji kmi sering serasi bersama..kalau aku dalam kesusahan dye la kt blakang aku jd supporter...heeeee~~~cm tu jgk dye..klau dye dalam kepayahan yang teramat sangat..aku la tmpat untuk ringan kan beban..so kmi ni macam adik beradik laen mak,laen bapak..tp yang lebih syok tu..besday bulan yang same,tahun yang same cme hari je bebeza..2 pown ta lari banyak tarikh nye..aku 15hb dye 12hb..ta jauh bezakan??? cbb tu kami selalu sehati sejiwa..kre ade chemistry la.....

ape pown aku ttp sayang ko teah.....
ILOVEYOUSOMUCHIEMUCHIE !!!!

name : nur fatihah binti harun

p/s : dear,klau ko bace entry nie jgan nangis erk cbb bru first aku puji memuji ko dgn ikhlas dalam blog nieh..ko jgn teharu lak..hehehe ~~~~ acah je...klau ko bace entry nie aku cme na bgtao ko yang aku sayang sangat kt ko...chop3..kte bkan lesbo kan..so klau ade org kate kite lesbo mmg bodo la org tu !!! never mind larh...ape pown aku harap hubungan persahabatan kte akan kekal sampai ble2 k....

ekcely aku wat entry nie untuk ucapkan : jutaan terimas dkat bestie aku nie coz da hampir 10 tahun kte da bekawan..ko ttp da best in my heart oke!!!!!!

iloveyou !!







terima kasih kerana baca entry ini !! ;)

No comments:

Post a Comment

kau komen kau comel !!! <3