ATTENTION PLEASE !!
setiap apa yang terlahir dari bibir semua bermula dari hati . setiap kata yang terlafaz adalah apa yang kita fikirkan . ungkapan yang sama makna yang berbeza . biarlah bahasa yang berbicara .

oke ta ini blog????


assalamualaikum....

oke hari nie aku na share lagu nie..ble first time aku dgr lgu nie aku rase mcm sesuai ngan jiwa aku...aku dgr lagu nie kt medan selera bagan serai 2...smbil2 makan lyan je lagu nie..
hahaha nmpak sgt aku nie mcm
minah jiwang2 karat...
heeee~~~

cbe hayati dulu lirik nye...

mengapa kau pergi,mengapa kau pergi
disaat aku mulai mencintaimu
berharap engkau menjadi kekasih hatiku
malah kau pergijauh dari
hidupku

menyendiri lagi,menyendiri lagi
disaat kau tinggalkan diriku pergi
tak pernah ada yang men
ghiasi hariku
disaat aku terbangun dari tidurku

aku inginkan dirimu
datang dan temui aku
kan ku katakan padamu
aku sangat mencintai dirimu


aku inginkan dirimu
datang dan temui aku
kan ku katakan padamu
aku sangat mencinta

semoga engkau kan mengerti

tentang perasaan ini
maaf ku telah terbuai
akan indahnya cinta
maaf sungguh ku ta bisa
untuk kembali padamu

*ha..amacam lirik nye?? bole tahan gak
la kan..
tatao la ngan pendapat korang..klau aku kre feeling la dgn lagu nie..
klau korang nak dgr lagu nie bkak le youtube..hee~~~

search : dadaliband
: disaat aku mencintai dirimu


oke..
jmpe lg..
heeeeeee~~~
salam..

.....

........
............

:))


terima kasih kerana baca entry ini !! ;)

No comments:

Post a Comment

kau komen kau comel !!! <3