ATTENTION PLEASE !!
setiap apa yang terlahir dari bibir semua bermula dari hati . setiap kata yang terlafaz adalah apa yang kita fikirkan . ungkapan yang sama makna yang berbeza . biarlah bahasa yang berbicara .

oke ta ini blog????

BUDAK KECIK HARIZ !! ????

assalamualaikum.....
wah wah wah hri nie hari macam bahagia je~~~
bahagia ke????
weeee~~~

c n wait ea...hahahaha...(suspen konon)..ok
e ekcely hari nie aku na cte sket pasal someone...entry lepas aku cite pasal bff aku kan..oke entry kali nie aku na story pasal org baru dalam hidup aku...cop3..not new bf oke..new child??lg la..kawen pown ta lg...heee~~~ala sebenar nye dye adik angkat aku...mengikut kra2 aku..aku da blaja kat skola SMKAI (alang iskandar) hampir stengah taon(malas na kre detail2 sgt)....nie kra dari tahun lepas la yang aku masok sekerat je coz g PLKN 2...aku da bekenan kat budak kecik nie...klau korang tgk dari fizikal sure korang kate budak nie budak upper 6...mse mle2 aku masok skola nie,aku pnye la dok usha kot2 la dapat tackle..(trok no0o aku nie,da de bf pown sbok na takcle2 lg)heeee~~ala klau aku usha pown blom tentu dye na kat aku...wee~~maklumla aku bkan cntik sht pown..cme comel je...hahaha (pasan suda) tade la...oke2..patah balik cite tadi...hmmm usha pnye usha punye usha..last2 bru hari sabtu lpas aku tao dye baru umo 15 tahun @form 3..mak datok...aku pnye la dok berangan dye nie tua pada aku..last2 aku yang tua pada dye....hancus !!!

so bila aku da dpt tao yang dye nie form 3 aku padam la nia
t aku na tackle dye..huhuhu (cm over je) aku pown anggap je la dye adik aku..tp time nie aku ta kenal dye lagi..lngsung ta knal tau...pastu satu hari 2 aku on9 macek facebook aku tu...dan tegerak la hati aku nie na add budak yang benama HARIZ YUSOFF...siyes time tu aku sket pown ta knal ngan budak kecik nie...ble da add mesti r ade komen2 sket n aku tebuka la photo dye..tbe2....

jeng jeng jeng !!!

(pinjam tredmark cikgu wahiddan,cikgu geo aku)

tenampak la seraut wajah yang penah aku admire dulu..weee~~~(dengan muke yang penoh perasaan lg syahdu) bhahaha...aku punye la tekejot ala2 kingkong (nmpak sgt bohong) heee~~~n..OMG budak itu....naseb bek ta pengsan..hahaha...tade la smpai pengsan cme aku nie 'ter'xcited ble dpt jd frens bdak kck nie..hmmmmm last2 hbngan aku n bdak kck nie makin rapat..n now aku dan dye suda jd sibling yang ta diikt
iraf...hahaha...

dan hubungan aku n bdak kecik nie bru je bermula pada 26/01/11 (rabu)..
kre bru lg la..fresh je...heeee~~
aku harap hubungan nie akan kekal smpai ble2..tp aku ta kan mengharap dengan lebih banyak sbb aku ta na ape yang penah aku lalui dgn adk2 angka
t aku yang lain datang kembali (wat ayat sadis lak) heeee~~ kbnyakan nye pengalaman yang ajar kte erti kedewasaan..

now..
for u my belove brother :

i really love u n i hope u never hurt me...
(cop3 btol ke ayat aku nie?? sory la english i tonggang langgang)
oke la gne bahasa melayu :
kakak sayang kan adik dan kakak harap adik tak kan luka kan kakak..walaupun adik cme adik tp amat berharga bagi kakak sebab bagi kakak sekali akak syg smpai ble2 akan terus akak sayang..(benarkah aku guna ayat jiwang?? hahaha)

credit to:

hariz yusof

untuk budak kecik nie...
hope lau bace entry nie jgn gelak smpai tegolek or jangan touching sampai tahap gaban k..heee~~ hope akak ta syok sendiri... :)) (mcm susa je na ngaku ss)
ily ketadketad
weeeee~~~

oke sampai sini je story mory aku..da pnt da beleter panjang dkat macek belog nie..t nek muntah dye dgr cte aku nie...
so.. wait new entry ea..
c u dear !!!

salam

.........
.................
.........................






terima kasih kerana baca entry ini !! ;)

No comments:

Post a Comment

kau komen kau comel !!! <3