ATTENTION PLEASE !!
setiap apa yang terlahir dari bibir semua bermula dari hati . setiap kata yang terlafaz adalah apa yang kita fikirkan . ungkapan yang sama makna yang berbeza . biarlah bahasa yang berbicara .

oke ta ini blog????

cinta jarak jauh :))

Assalamualaikum....

hadoi-hadoi penat suda hari nie,tgk la page aku nie tetibe je jadik gelap gelita haa!!! penat aku mengedit tau,tetap ta bole..da nek hangin + tension nie..(muke tahan geram je) adoi..sape la yang bole tolong aku nie???? tolon la tolon la !!! :((

hari  nie aku na story mory pasal cinta jarak jauh..korang tao ta kenape ramai yang ta suke kan cinta jarak jauh ni ?? cbe pikir cepat !! cepat,cepat la...hadoi hadoi ta mow jawab ea ? tape tape..sebenarnye kan pada pendapat aku kan cinta jarak jauh nie lagi best daripada cinta yang dekat dekat nie..hari hari jumpe mesti bosan kan..hari hari kene tengok muke yang sama je kan..kan3??? 

ekcely,cinta jarak jauh nie perlukan pengorbanan yang besar tau.contoh nye,korang terpaksa berjumpa setahun sekali ke,sebulan sekali ke, atau ta jumpe langsung..haa?? cm mane 2?? heee~~~ tapi sebenarnye cinta jarak jauh ni banyak ajar kita erti kesabaran,kerinduan,keromantikan dan kasih sayang yang lagi mendalam tau..ramai kawan kawan aku yang banyak mengalami cinta jarak jauh nie,termasuk lah aku sebenarnye..heeee~~~

aku tau korang nie tak berani nak cari orang jauh jauh sebab korang susah untuk percaya kan dorang. weh korang !! kalau korang nak tau pasangan kita ni klau na curang,depan mata pon boleh tahu..tengok orang yang da kawin 2,dalam tengah tengah bahagia tetibe datang dugaan si isteri ni kene bermadu..ta ke hampa macam 2..cube korang befikir positif,"orang kata kalau dah jodoh tu tak kan ke mana"..memang betol pon cakap cakap orang nie,kalau da jodoh korang dengan dia,tak kan ke mana,walau dekat mana pon korang pergi ke nyorok ke korang tetap akan kembali dekat dia..wah wah wah !! xcited aku dok becerita nie no0o0o !!

aku bukannye ape,cme kadang terusik jugak la bila ada orang kata cinta jarak jauh tak kan sampai ke mana ... korang rase ade ke patot cakap cam 2?? bengang je dengar.. hmmmm korang ta rase lagi,mungkin bagi korang cinta jarak jauh ni cuma maen maen je kan, ta semua macam tu oke !! repeat : ta semua ea...!!! (haishh penuh perasaan nie + geram skali) 


so melalui pengalaman aku ni,aku bole la bagi beberapa tips,bagi menangani masalah cinta jarak jauh 




















terima kasih kerana baca entry ini !! ;)

No comments:

Post a Comment

kau komen kau comel !!! <3